نمودار قیمت لوله مبلی در سال 1402

نمودار قیمت لوله مبلی در سال 1402

نمودار قیمت لوله در سال 1402
دوشنبه 29 فروردین 1401

نمودار قیمت یک ابزار کارآمد برای بررسی بیشتر قیمت محصولات در بازارها است؛ در بازار آهن‌آلات نیز از نمودار قیمت برای بررسی دقیق‌تر قیمت محصولات آهنی و فولادی استفاده می‌کنند. نمودار تغییرات قیمت لوله مبلی برای شناخت روند قیمت این محصول بسیار مفید خواهد بود.

لوله مبلی به دلیل وزن سبک و مقاومت بالا در صنایع مختلف از جمله تولید لوازم خانگی، کانتینرسازی، خودروسازی و... بسیار پرکاربرد است. این لوله به‌علت وزن سبکی که دارد آن را با عنوان لوله سبک نیز می‌شناسند. از ویژگی‌های لوله مبلی می‌توان به دقت ابعادی، کیفیت سطحی مناسب، قابلیت آبکاری، قابلیت کشش سرد و قابلیت فرم‌پذیری آن اشاره کرد.

نمودار قیمت لوله مبلی سایز 10 تا 76 میلی‌متر

این لوله در سایزهای مختلف از 10 تا 76 میلی‌متر و ضخامت مختلف تولید و به‌بازار عرضه می‌شود. ضخامت این محصول از 0.3 تا 2.5 میلی‌متر متغیر بوده؛ اما ضخامت‌های 0.5 تا 1.5 کاربرد بیشتری داشته و درصد بیشتری از تولیدات کارخانه‌ها را به‌خود اختصاص می‌دهند. شاخه‌های لوله مبلی به‌طول 6 متر تولید می‌شوند. 

قیمت لوله مبلی، به طور معمول بر حسب وزن آن محاسبه می‌شود. پس هرچه اندازه سایز و ضخامت لوله بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. جدول وزن لوله مبلی اطلاعات کاملی را درباره وزن و ضخامت این محصول به شما می دهد. از آنجایی که لوله مبلی از ورق روغنی تولید می‌شود، قیمت روز این ورق نیز در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. کیفیت و برند تولیدکننده آن نیز بر قیمت لوله مبلی نقش دارد. از مهم‌ترین کارخانه‌های تولید کننده لوله سبک می‌توان به خاور صنعت هما، ساوه، درپاد تبریز، دلیجان، سهند تبریز، سپنتا و کوشا صنعت سازه گستر خلیج فارس اشاره کرد. این محصول علاوه بر کارخانه‌های داخل کشور از کشورهایی مانند چین، ژاپن، هند و... به کشور وارد می‌شود.

نمودار نوسانات قیمت لوله مبلی در سال 1402، به‌دلیل کاربرد زیاد و همچنین کیفیت بالای آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه نمودار تغییرات قیمت لوله مبلی آورده شده تا فعالان این حوزه در سریع‌ترین زمان ممکن به قیمت آن دسترسی پیدا کنند.

نمودار قیمت لوله مبلی 20

[viewChart id="7406"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید