نمودار قیمت نبشی ظهوریان در سال 1402

نمودار قیمت نبشی ظهوریان در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
سه‌شنبه 14 دی 1400

اگر به دنبال خرید محصوات فولادی هستید، لازم است که از قیمت روز آن‌ها مطلع باشید. نبشی‌ها یکی از پرطرفدارترین قطعاتی هستند که در بازار محصولات فولادی به فروش می‌رسند اما برای خرید آن‌ها نیاز است که از عوامل مختلفی با خبر باشید. به طور مثال اطلاع از نمودار قیمت نبشی ظهوریان در سال 1402 نقش بزرگی در میزان سود یا زیان شما از خرید این محصول خواهد داشت. عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهند تا نمودار تغییرات قیمت نبشی ظهوریان را شکل دهند. در این صفحه این عوامل را با هم بررسی می‌کنیم.

مجتمع فولاد ظهوریان مشهد یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان نبشی در کشورمان است که از سال 1378 تاسیس شده است. در نهایت از سال 1390 این کارخانه به بهره‌برداری رسید و محصولات فولادی با کیفیتی از جمله نبشی و ناودانی را به بازار عرضه کرد. نبشی ظهوریان یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که در این کارخانه تولید می‌شود؛ نام ظهوریان از نام موسس این کارخانه آقای محسن ظهوریان گرفته شده و مانند یک برند روی این محصول باقی مانده است.

نمودار تغییرات قیمت نبشی ظهوریان

خرید و انتخاب یک محصول فولادی باید با در نظر گرفتن عوامل مختلفی انجام شود؛ در هر پروژه ساخت‌وساز اهداف و بودجه‌های متفاوتی برای مصالح و پایه‌های سازنده ساختمان کنار گذاشته می‌شود که باید با توجه به آن‌ها همه چیز برنامه‌ریزی شود.

قیمت مواد اولیه، تغییرات نرخ ارز، نوع نبشی و وزن از جمله عواملی هستند که در نمودار نوسانات قیمت نبشی ظهوریان نقش دارند. طبیعی است که با افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت این محصول هم افزایش یابد.

نبشی‌ها در سایزها و وزن‌های متفاوتی تولید می‌شوند تا برای اهداف و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. کارخانه فولاد ظهوریان مشهد نبشی نوع L را در سایزهای 30*30*3 تا 100*100*10 تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای تولید این قطعات تمامی استانداردهای ملی و بین المللی مانند استاندارد ملی شماره ISIRI 13968-1 و استاندارد اروپاییDIN EN 10056-2 و استاندارد روسی GOST 8510 اجرا می‌شود.

نمودار نبشی سایز 5 × 50 × 50 ظهوریان مشهد

یکی از پرطرفدارترین قطعاتی که در کارخانه فولاد ظهوریان تولید می‌شود،  نبشی سایز 5 × 50 × 50 ظهوریان مشهد است. این نبشی بال مساوی بوده که نام صنعتی این نوع Hot Equal Angle Steel است.

برای ساخت ستون و خرپا، ساخت سازه‌های آسانسور، سازه‌های فلزی و فضایی، ساخت فونداسیون ساختمانی و صنعتی، اتصال پل‌ها و ستون‌ها از آن استفاده می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید این محصول نمودار قیمت نبشی ظهوریان در سال 1402 را حتماً چک کنید. با این کار می‌توانید در بهترین زمان خرید خود را انجام دهید و از ضرر و زیاد مالی جلوگیری کنید. نمودار نوسانات قیمت نبشی ظهوریان را در ادامه خواهید دید:

 

[viewChart id="1609"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید