جدول وزن ورق گالوانیزه کاشان

جدول وزن ورق گالوانیزه کاشان

جدول وزن آهن آلات
چهارشنبه 26 آبان 1400

از اولین کارخانه‌های تولید کننده ورق گالوانیزه گرم در ایران می‌توان کارخانه فولاد امیرکبیر را نام برد؛ با توجه به نوسانات قیمت این محصول آگاهی از قیمت آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت آن، وزن ورق گالوانیزه کاشان است. آگاهی از جدول وزن ورق گالوانیزه کاشان موجب می‌شود تا بتوانید قیمت حدودی پروژه را تخمین بزنید.

این مجتمع واقع در کاشان فعالیت خود را از سال 1379 شروع کرده و محصولات با کیفیت خود را در سراسر کشور عرضه می‌کند. در واقع Galvanized Sheet همان ورق فولادی است که برای مقاوم کردن آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی سطح آن را با لایه‌ای از روی می‌پوشانند و در ابعاد و ضخامت‌های مختلف که تاثیرگذار بر وزن آن بوده عرضه می‌کنند. از جمله کاربردهای گسترده این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت خودروسازی
  • صنعت کشاورزی
  • صنعت الکترونیک
  • راه پله‌ها
  • یخچال
  • کابینت
  • کانال کولر
  • لوله‌های آب
  • کابل‌ها

و...

محاسبه وزن ورق گالوانیزه کاشان

بی شک برای هر متخصصی هنگام خرید این محصول، محاسبه وزن آن موضوعی با اهمیت است؛ در این بخش به چندین روش ساده برای دستیابی به وزن این ورق می‌پردازیم:

  • مطمئن و دقیق‌ترین راه، استفاده از نرم افزارهای آنلاین و مهندسی است که با وارد کردن عددهای مورد نیاز در آن می‌توانید به راحتی وزن ورق مربوطه را محاسبه کنید.
  • استفاده از جدول وزن این محصول که درادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید از راه‌های دیگر است؛ استفاده از این روش در وقت شما بسیار صرفه جویی می‌کند.
  • اگر به هر دلیلی شرایط استفاده از نرم افزار و یا جدول را ندارید می‌توانید با به دست آوردن مقدار طول، عرض و ضخامت محصول با استفاده از فرمول زیر وزن آن را حساب کنید:

         عرض*طول*ضخامت*7.85 / 1000

البته در نظر داشته باشید که عدد به دست آمده از این فرمول تقریبی بوده است.

جدول وزن ورق گالوانیزه کاشان ضخامت‌ های 0.5 و 0.6

این محصول در سه قالب کلاف، ورق مسطح و ورق فرم دار در ضخامت‌های 0.3 تا 1.5 تولید می‌شود؛ عرض آن 1000 تا 1250 بوده و به صورت رول و فابریک در بازار عرضه می‌شود؛ ورق گالوانیزه 0.5 و 0.6 کاشان از فروش و محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در نهایت قبل از خرید این محصول ابتدا با توجه به جدول و روش‌های محاسبه وزن ورق گالوانیزه کاشان مقدار نیاز پروژه و قیمت نهایی آن را حساب کنید و بعد دست به خریدی به صرفه بزنید؛ همچنین برای سهولت در انتخاب می‌توانید از جدول وزن ورق گالوانیزه کاشان که در سه قالب کلاف، ورق مسطح و ورق فرم دار در زیر آمده است استفاده کنید:

کلاف:

جدول وزن ورق های گالوانیزه کلاف کاشان را در این تصویر مشاهده می کنید.

ورق مسطح:

جدول وزن ورق گالوانیزه مسطح کاشان را در این تصویر مشاهده می کنید.

ورق فرم دار:

جدول وزن ورق گالوانیزه فرم دار کاشان را در این تصویر مشاهده می کنید.


 

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه
جلیل چهارشنبه 10 خرداد 1402

عزیزان ،زحمت کش کارخانه گالوانیزه کاشان ،، خیلی بد شد که ضخامت و وزن ورقهای 6دهم میل شما کمتر شده ،، بنده حدود بیست ساله که فقط ورق گالوانیزه کاشان استفاده میکنم،، ولی امسال علارغم میلم بخاطر اعتراض مشتری ورقم و عوض کردم ،، میدونم شاید بصرفه نباشه و یا بخاطر بازار رقابتی وزن ورق رو پایین آوردید ولی مشتری این چیزا حالیش نیست ،، ای کاش کیفیت ورق رو مثل باقی کارخانجات پایین می‌آورد ید ولی ضخامت و وزن ورق و دست نمیزدید با تشکر از مجموعه گالوانیزه کاشان