نمودار قیمت تیرآهن ظفر بناب در سال 1402

نمودار قیمت تیرآهن ظفر بناب در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
شنبه 08 آبان 1400

نمودار قیمت تیرآهن ظفر بناب، وابستگی قیمت تولیدات این کارخانه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور را نشان می‌دهد. برای خرید هر کالایی نیاز داریم که از قیمت و تغییرات نمودار‌های آن اطلاع داشته باشیم، سرمایه‌گذاری در حوزه فولاد نیز چنین است. افراد مبتدی فقط به قیمت‌ روز محصول دقت می‌کنند، درحالی که متخصصان علاوه بر قیمت روز به نمودار‌ها توجه دارند. نوسانات قیمت فولاد، ارز و همچنین مناسبات سیاسی به‌صورت افزایش یا کاهش شیب نمودار تغییرات قیمت تیرآهن ظفر بناب خود را نمایان می‌کنند.

نمودار قیمت تیرآهن ظفربناب، بیانگر این موضوع است که قیمت این محصول به سایز تولیدی آن نیز بستگی دارد. با افزایش سایز تیرآهن وزن آن بیشتر شده و قیمت تیرآهن افزایش پیدا می‌کند. تیرآهن‌های تولیدی کارخانه ظفر بناب تبریز در دو مدل‌ INP، IPE و در سایز‌های 12 الی 27 روانه بازار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: نمودار تغییرات قیمت میلگرد ظفر بناب

نمودار تغییرات قیمت تیرآهن 14 ظفر بناب

تیر‌آهن به‌دلیل استحکام بالا در برابر نیرو‌های کششی و فشاری، همواره کاربرد گسترده‌ای در بخش‌های صنعتی در ابعاد بزرگ و کوچک دارند. از موارد استفاده این مقطع فولادی می‌توان به پوشش سقف‌ها، ساخت پل‌ها، سازه‌های بزرگ و کوچک، ستون‌ها و ... اشاره نمود.

تیرآهن 14 ظفر بناب، با داشتن مشخصاتی همانند طول 12 متری، وزن 132 کیلوگرمی و استاندارد IPE یکی از پرکاربرد‌ترین تیر‌آهن‌های تولیدی مجموعه ظفر بناب در بازار است. این تیرآهن به شکل حرف I لاتین بوده و برطبق استاندارد اروپا ساخته می‌شود که از ویژگی شاخص آن می‌توان به یکسان‌بودن ضخامت بال‌ها در طول تیرآهن اشاره کرد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمودار نوسانات قیمت تیرآهن ظفر بناب به  وب‌سایت اینترنتی آهن‌پرتال مراجعه کنید. کارشناسان باتجربه آهن‌پرتال، ضمن شناخت دقیق از نیاز‌های مشتری، با ارائه خدمات مشاوره‌ای به شما در نحوه انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان کمک می‌نمایند. درادامه مطلب می‌توانید با مشاهده نمودار تغییرات قیمت تیرآهن ظفربناب از تاثیر موارد گفته در افزایش یا کاهش قیمت این مقطع فولادی اطلاع حاصل فرمایید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید