جدول وزن نبشی ظهوریان

جدول وزن نبشی ظهوریان

جدول وزن آهن آلات
دوشنبه 26 مهر 1400

حتماً می‌دانید که یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر روی تعیین قیمت محصولات فولادی، وزن آن‌هاست. وزن نبشی‌ها هم مثل سایر محصولات فلزی به عواملی مثل ضخامت، نوع ساخت و طول و عرض آن بستگی دارد. از آن‌جایی که مقدار خرید این قبیل محصولات برای هر پروژه زیاد است، افزایش یا کاهش هر کدام از این موارد می‌تواند تاثیر زیادی در وزن و قیمت نبشی ظهوریان برای خریداران آن داشته باشد. پس اطلاع از جدول وزن نبشی ظهوریان و خرید کاربردی‌ترین محصول با توجه به هدف اصلی پروژه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

جدول وزن نبشی ظهوریان

در ادامه جدول وزن نبشی ظهوریان را برای سایزهای ۳ تا ۱۵ سانتی متر و با در نظر گرفتن شاخه‌های ۶ و ۱۲ متری خواهید دید. تمام وزن‌های این جدول بر حسب کیلوگرم اعلام شده‌اند.

 

جدول وزن نبشی 6 و 12 متری برحسب کیلوگرم در ر این جدول آورده شده است.

 

این محصولات به صورت منفرد، مرکب و ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ منظور از ترکیبی استفاده از نبشی در کنار سایر پروفیل‌ها است. نبشی‌ها با توجه به نوع بال به دو دسته بال مساوی و بال غیر مساوی تقسیم‌بندی می‌شوند.

نبشی‌ها در سایزهای ۵۰ تا ۱۵۰ میلی‌متر تولید می‌شوند. بیشترین کاربرد آن‌ها برای اتصال پل‌ها به ستون‌ها، تیرآهن‌ها به بیم‌های باربر و ستون‌ها به صفحات فوندانسیون است. با استفاده از این جدول می‌توانید خرید مطمئن‌تری برای پروژه‌های ساخت‌وساز خود داشته باشید؛ به این ترتیب در مقرون‌به‌صرفه‌ترین حال هزینه خواهید کرد.

محاسبه وزن نبشی ظهوریان

برای این که وزن نبشی‌ها را اندازه‌گیری کنید می‌توانید از فرمول‌های زیر استفاده کنید:‌

وزن تقریبی نبشی = مجموع طول بال های نبشی *  ضخامت نبشی * طول نبشی *  ۷۸۵۰

وزن دقیق نبشی = چگالی (کیلوگرم بر مترمربع) * طول بال (متر) * 2 * ضخامت (متر) * طول شاخه (متر)

پیشنهاد ما این است که قبل از خرید این محصول برای اطلاع از وزن نبشی ظهوریان با کارشناسان گرفت در تماس باشید تا با استفاده از تجربه و راهنمایی آن‌ها خریدی راحت و مطمئن داشته باشید. چک کردن جدول وزن نبشی ظهوریان را فراموش نکنید؛ با این کار بهترین محصول را برای اهداف مورد نظر خود انتخاب خواهید کرد. همچنین برای مشاهده قیمت نبشی برندهای مختلف می‌توانید به لیست قیمت مربوطه در سایت مراجعه کنید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید