جدول وزن میلگرد قزوین

جدول وزن میلگرد قزوین

جدول وزن آهن آلات
دوشنبه 22 شهریور 1400

مجتمع فولاد خاورمیانه در سال 1380 و در شهر قزوین احداث شد و میلگرد تولیدی این آن، با نام میلگرد قزوین در بازار شناخته می شود. این محصول به دلیل کیفیت‌ بالا، بسیار پر طرفدار بوده و در مصارف ساختمانی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد. میلگرد قزوین در سایز های 8 الی 20 میلی ‌متر است که به صورت آجدار و ساده تولید می ‌شود. برای محاسبه وزن میلگرد قزوین می ‌توان از فرمول زیر استفاده کرد.

محاسبه وزن میلگرد قزوین

عدد 7.8 با توجه به مقدار چگالی فلز به ‌کار رفته در ساخت میلگرد جای‌گذاری شده است و در موارد دیگر تفاوت دارد. اگر وقت و حوصله استفاده از فرمول را ندارید، ما جدول وزن میلگرد قزوین را بر طبق این فرمول برای شما آماده کرده‌ایم.

 

سایز میلگرد (برحسب میلی‌متر) وزن میلگرد قزوین (برحسب کیلوگرم)
84.74
107.4
1210.66
1414.52
1618.96
1824
2029.64

جدول وزن میلگرد قزوین

یکی از عواملی که در هنگام خرید میلگرد باید به آن توجه شود، وزن میلگرد خواهد بود. وزن میلگرد تاثیر زیادی در قیمت میلگرد خواهد داشت. نقطه مشترک بین میلگرد قزوین و دیگر کارخانه‌ها، مقاطع میلگرد است. به  این معنا که تمامی مجموعه‌های تولید این محصول، میلگرد قزوین را به صورت A1, A2, A3 و A4 تولید می‌کنند. به طور کلی مشخص است که وزن مقاطع فولادی از جمله وزن میلگرد قزوین، تابع آلیاژ به کار رفته در آن‌ها است. مقاطع A1 از جنس فولاد نرم و با سطح صاف تولید می‌شوند. میلگرد‌های آجدار بسته به این که A2, A3 و A4 باشند وزن و انعطاف‌پذیری متفاوتی دارند.

با توجه به موارد گفته شده، می‌توان به این نتیجه رسید که وزن میلگرد قزوین در درجه اول به طول و سپس به جنس آن بستگی دارد. همچنین برای محاسبه وزن میلگرد قزوین راه‌ حل ‌های سریع ‌تری مانند فرمول و جدول وجود دارد؛ گرفت در این صفحه هر دوی این‌ روش‌ ها را به شما عزیزان معرفی کرده است. برای مشاهده قیمت میلگرد قزوین می‌توانید به لیست قیمت مربوطه در سایت مراجعه کنید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید