image slider

خرید بدون واسطه

ارتباط مستقیم با تامین‌کنندگان

پاسخ به استعلام قیمت

در کمتر از 3۰ دقیقه

تنوع کالایی گسترده

بیش از ۱۰۰ دسته‌بندی کالا

مقایسه قیمت و خرید محصــولات فلـــزی

بدون اینکه لیست قیمت‌های طولانی رو بخونی!

ویژه خریداران

درخواست خریدت رو

قیمت‌های اعلام شده‌ توسط تامین‌کننده‌ها رو

با اطمینان

پلتفرم جامع تامین مقاطع فلزی

پلـی میان تامیـن‌کنندگان و خریـداران

440 +

تامیـن‌کننـده فعـال

1010 +

درخواسـت خریـد ثبـت شده

2160 +

کاربـر فعـال

364,000 +

محصــول

شرکت‌هایی که به ما اعتماد کرده‌اند

image
image
image
image
image
image
image
image

مقایسه قیمت و خرید محصولات فلزی

گرفت یک پلتفرم فعال در حوزه محصولات فلزی است که امکان مقایسه قیمت آهن آلات، محصولات استیل، محصولات گالوانیزه و ... را فراهم کرده است. این مقاطع ازنظر قیمت و مشخصات مکانیکی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. قبل از خرید هر مقطع فلزی، بهتر است با ویژگی‌های فنی آن آشنا شوید. همچنین از آنجایی که قیمت محصولات فولادی به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند و قیمت‌های تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف با هم متفاوت است، بهتر است قبل از خرید این مقاطع نرخ آن را به صورت روزانه بررسی و مقایسه کنید.

گرفت، در راستای خدمت‌رسانی به مشتریان در زمینه ارائه قیمت مقاطع فلزی با رویکردی متفاوت فعالیت خود را آغاز کرده است تا با کمترین دغدغه از قیمت روز این محصولات در بازار و کارخانه‌های متعدد مطلع شوید و استعلام قیمت محصولات مورد نظر خود را از چند تامین کننده دریافت کنید و با توجه به شرایط، بهترین انتخاب را داشته باشید.

خریدوفروش انواع محصولات فلزی با گرفت

مقاطع فلزی جزو مصالح مهم ساختمانی و صنعتی هستند که در اشکال و درجه کیفی متفاوتی تولید می‌شوند. به همین دلیل در هر پروژه‌ای باید براساس نیازهای موجود اقدام به خرید کنید تا ضرر و زیان را تجربه نکنید. این محصولات در متریال‌های مختلفی ار جمله:

هستند که کاربردهای مهم و متنوعی در صنعت دارند. از سایر مقاطع فلزی مورداستفاده در صنعت می‌توان به محصولات آلومینیومی، محصولات مسی و محصولات فولاد آلیاژی اشاره کرد. جهت آشنایی اساسی با مقطع فلزی موردنظر خود کافی است به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

پلتفرم گرفت در این مسیر همراه شما خواهند بود تا به دلیل تنوع محصولات فولادی دچار سردرگمی نشوید و با در اختیار قرار دادن اطلاعات جامع از تمامی محصولات و قیمت آهن امروز به‌صورت دقیق و شفاف، به شما کمک خواهند کرد تا تجربه یک خرید مطمئن و شیرین را داشته باشید. برخی از خدمات ما عبارتند از:

  • درج قیمت محصولات فلزی مثل محصولات آلومینیومی، مقاطع مسی، محصولات فولاد آلیاژی و ...
  • امکان مقایسه قیمت ارائه‌شده چند تامین کننده مختلف مقاطع فلزی و دریافت پیش فاکتور از آنها
  • بروزرسانی لیست جامع قیمت محصولات به صورت لحظه‌ای
  • انتشار مقالات در رابطه با صنعت فولاد، مسائل اقتصادی و...
  • تحلیل ماهانه وضعیت بازار فولاد توسط کارشناسان این حوزه
  • امکان ساخت صفحه اختصاصی توسط تامین‌کنندگان و اعلام لیست محصولات و نرخ آن‌ها
  • اگر قصد خرید مقاطع و یا قصد ساخت صفحه برای اعلام قیمت و فروش محصولات آهنی خود را دارید، با شماره‌ی   02128424838 تماس بگیرید.